diumenge, 24 d’agost del 2014

fivefinger Treksport :(( (personalment només per caminar)

Ja em sap greu, ja.... vagi per endavant que encara em sap més greu fer aquesta entrada, tenint en compte el "pastís" que te aquesta empresa per tot un seguit de denúncies presentades per publicitat enganyosa i per tractar-se dels més valents quan en el seu dia varen treure aquest tipus de calçat, que ha acabat originant una tendència, un altre forma de sentir l'esport i fins i tot filosofia de viure.

Un cop recuperada la meva planta i amb ganes boges de tornar a provar les fivefinger, aquest cop vaig ser més caut i vaig sortir a córrer amb les Treksport una mica més protegit. Aquest cop vaig fer servir uns Injinji, com segona pell.



Res, tot i que no es va encetar la planta del peu en el mateix lloc de l'altre lloc, als vuit quilòmetres vaig haver de parar per que ja notava certa molèstia just a sota dels dits, a l'alçada mitja del metatars.

Les he fet servir bastant per caminar i cap problema, he estat amb elles fins a 7 hores caminant per ciutat. Això em fa pensar que poder per asfalt no em provocarien aquestes molèsties, poder fins i tot produïdes per la meva forma de trepitjar o la pròpia anatomia, ja que tinc la cama esquerra una mica més curta, tot i que això no hauria d'afectar, doncs tinc entès que precisament el minimalime opta per la pròpia adaptació del cos a les pròpies "deficiències" :))

No m'agradaria concloure aquesta entrada, deixant-les per terra, tot al contrari son molt còmodes però pel que sigui a mi m'ocasionen molèstia a un dels peus i per aquesta raó per camins o llocs semblants crec que les deixaré de fer servir, almenys per córrer... em sap greu, per què les sensacions eren molt bones, però no puc anar escaldant els peus com si tingués altres de recanvi. Per altre cantó he fet servir i faig servir les Merrell trail glove i aquest problema no l'he tingut, poso aquest model per que també son purament minimalistes, però també estic fent servir actualment les Inov8 trailroc 245 i tampoc cap problema tot i que aquestes últimes ja estan més considerades de transició. Els dos darrers models que faig esment, les faig servir sense mitjons pels mateixos entorns on he provat les fivefinger.

Més endavant les provaré per asfalt a veure que tal... de moment les gaudirem pel dia a dia per caminar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada