dimarts, 15 de juliol del 2014

Problema amb les fivefinger Treksport

Doncs sí, malauradament he tingut un problema.

A la segona sortida vaig notar sobre el quilòmetre 7 que tenia certa molèstia a la planta dels dos peus, però sobretot el de l'esquerra a l'alçada del que segons l'esquema adjunt es troba entre la "eminecia anteromedial" i el "pliege digitoplantar" sobretot cap a la part exterior i també encara que menys molèstia sobre la "eminencia anterolateral".


Al acabar els 10 quilòmetres i treure les fivefingers vaig veure que la zona del costat del dit gros teniu un doblec, com si alguna cosa hagués provocat que el peu trepitges constantment sobre algú no uniforma, com per exemple quan es fa un doblec a un mitjó, la veritat es que al posar la mà dintre no vaig notar res estrany i vaig pensar que per alguna raó aquell dia havia trepitjat malament, com si hagués trepitjat quasi lateralment... estrany, molt estrany.

Avui he fet una tercera sortida i al cap aproximadament de 7 quilòmetres un altre cop la mateixa molèstia. El peu ja l'havia recuperat perfectament des de la segona sortida però avui la molèstia era més gran fins i tot el peu dret també he sentit una lleugera molèstia a les dues zones descrites, menor però també he notat quelcom... resultat?


M'he escaldat una de les zones del peu que em molestava. La zona del cantó del dit petit tot i també la tenia quelcom sensible, no s'arribat a encetar com aquesta que es pot observar. Després de mirar amb deteniment que podia ser i tocar per dins les fivefinger... he detectat el problema. Les fivefinger tenen una plantilla groga a tota la planta, doncs bé pel que sigui en aquesta zona on he encetat el peu, és on s'acaba la plantilla groga i es junta amb la resta de sabatilla i és allí on es fa el doblec, que m'acaba encetant tota la zona al voltant d'aquest doblec.



La veritat és que he buscat per internet si algú havia tingut el mateix problema i tot al contrari només trobo blocs on precisament les fivefinger solucionen les butllofes com a conseqüència de que la sabatilla sigui molt ample i el peu balli... en fi, deixarem que el peu es recuperi i tornaré a sortir amb les Merrell Trail glove amb les que precisament no he tingut aquest problema. Poder tinc la planta del peu molt delicada però per què no s'ha m'han encetat amb les Merrell?. També pot haver estat un problema puntual amb el parell que jo tinc, en fi, sigui el que sigui de moment la segona i tercera sortida ha estat un "fiasco", quina llàstima!

Seguiré aportant dades...

1 comentari:

  1. Mestre Aloy, encara que estic fent els meus inicis (m'he comprat unes VivoBarefoot per caminar i estic supercontent), no et puc donar opinió perquè no he "tastat" les Fivefingers. Però ànims, i recorda anar a poc a poc i ja ens explicaràs com evoluciona el tema!!

    ResponElimina